Uutta Gollissa: Transbox-laatikoiden käyttö sekä sähköinen saatavuuskatkon ilmoittaminen

Golli-logo_or(nettisivu)723_550

3-vuotias GS1:n Golli-palvelu on suunniteltu helpottamaan pienyrittäjien arkea tehostamalla sähköistä tilaustenkäsittelyä ja tavarantoimitusta. Gollin avulla pk-yritykset pääsevät kiinteämmin osaksi kaupparyhmien tilaus- ja toimitusprosesseja tarjoamalla joustavan tavan lähettää toimitussanomia ja muodostaa standardinmukaisia kolliosoitelappuja.

Golli-palvelua on kehitetty tämän vuoden aikana vastaamaan entistä paremmin kaupparyhmien ja tavarantoimittajien tarpeita, mm. laskutusta ja raportointia kehittämällä.  Täysin uutena toiminnallisuutena tarjotaan tuotekohtaisen  saatavuuskatkon ilmoittamista sähköisesti suoraan tilaajalle. Lisäksi on tehty mahdolliseksi  Transbox-laatikoiden käyttö Golli-toimituksissa.

Yli 230 tavarantoimittajaa luottaa Golliin

Tällä hetkellä Gollia käyttää yli 230 vähittäiskaupan tavarantoimittajaa aina salaatin- ja perunanviljelijöistä makeisten valmistajiin, lumikolien toimittajasta pienpanimoon sekä sisustustekstiileistä lemmikkieläintarvikkeisiin.

Katso ketkä kaikki tavarantoimittajat käyttävät jo Gollia

Sopiiko Golli-palvelu sinun yrityksesi tarpeisiin?

Mikäli tuotteidesi tilaajana on SOK, SOK KT, Inex Partners, Kesko, Kespro, Wihuri Oy Aarnio, Meira Nova tai Heinon Tukku, Golli saattaa olla yrityksellesi oikea ratkaisu. Tiedustele kauppakumppaniltasi palvelun soveltuvuudesta juuri teidän välisiin tavarantoimituksiin.  

Golli-asiakkaamme kertoo

"Sen lisäksi, että Golli palvelee asiakkaidemme tarpeita, järjestelmän käyttö on vähentänyt manuaalista työtä meidän päässämme merkittävästi. Käsityöperinteet ovat tärkeitä oluen panemisessa, mutta tilaus-toimitusketjusta kannattaa nauttia automaattisena."
 
Varastopäällikkö Miitri Jokitie
Nokian Panimo

Lue Nokian Panimon asiakastarina kokonaisuudessaan

Takaisin uutishuoneeseen

Ota yhteyttä

Roskapostin estämiseksi, ruksaa ylläoleva laatikko.