Synkka-tuotetietopalvelua on kehitetty media-aineistojen lisäämisen osalta

Olemme päivittäneet Synkka tuotetietopalveluamme media-aineistojen lisäämisen osalta. Suurimpana uudistuksena on se, että jatkossa aineistoja voidaan lisätä ja hallinnoida helposti myös tuotetietojen hallinnan näkymässä. Lisäksi uudistus mahdollistaa mobiilioptimoitujen tuotekuvien (MHRI, Mobile Ready Hero Image) lisäämiseen palveluun.

Kuva on nimen ja markkinointitekstin ohella tärkeimpiä verkkokaupassa kuluttajan ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Erityisesti päivittäistavaroita ostetaan yhä enemmän mobiililaitteilla, ja ostopäätös tehdään nopeasti kuvan avulla. Päätöstä helpottamaan on kehitetty MRHI-kuvat.

MRHI eli Mobile Ready Hero Image tarkoittaa kuvatyyppiä, joka on muokattu erityisesti verkkokauppaan sopivaksi. ​Kuvan avulla kuluttaja tunnistaa tuotteen nopeasti. Kuvassa tuotteen tärkeimmät elementit eli brändi, tuote, variantti ja määrä tai nettosisältö on korostettu tunnistamisen ja valinnan helpottamiseksi.

Käy tutustumassa tämän tarkemmin kuvatyyppiin tämän linkin kautta

Takaisin uutishuoneeseen

Ota yhteyttä

Roskapostin estämiseksi, ruksaa ylläoleva laatikko.