Jos et näe viestin sisältöä, avaa se selaimeen   
GS1 asiakaskirje (Kesäkuu 2017)
gs1_uutiskirje_banner_620

GS1:n uudet nettisivut on julkaistu

Hyvä asiakkaamme

Tavoitteenamme on entistä parempi asiakaspalvelu ja asiakasviestintä. Saamamme palautteen perusteella olemme uudistaneet verkkosivustomme, jotta kaikki asiakkaamme löytävät jatkossa etsimänsä tiedon nopeammin ja paremmin kuin aikaisemmin. Erityistä huomiota on kiinnitetty sivuston selkeyteen, tekstien luettavuuteen sekä asiakasohjeisiin. Myös haku-toimintoa on kehitetty, jotta etsitty tieto olisi helpommin löydettävissä.

Kaikki ohjeet löytyvät asiakastuki-osiosta

Asiakkaitamme varten olemme avanneet oman asiakastuki-sivuston, johon on koottu palveluittain kaikki oleellinen asiakasohjeistus – oli kyse GS1-yritystunnisteesta, viivakoodien muodostamisesta, tarkistusnumeron laskemisesta tai GS1:n palveluiden käytöstä. Asiakassivustolla on myös erillinen Uutishuone, josta löytyy palvelukohtaiset uutiset.

Tutustu asiakastuki-osioon

Synkka uudistuu - seuraa projektiviestintäämme

Synkka-palvelun alustavaihtoprojekti kulkee nimellä Synkka 3.0. Projektin viestintä on priorisoitu korkealle asiakasvaatimusten mukaisesti. GS1 tulee tiedottamaan projektin etenemisestä tarkasti ja oikea-aikaisesti. Viestinnän tärkein kanava on GS1:n nettisivut - Synkka 3.0 projektilla on nyt omat sivut asiakastukisivustollamme.

Tutustu Synkka 3.0 -projektisivustoon

Projektiviestit kohdennetaan entistä paremmin kaikille vastaanottajille - huomioiden viestinnän ajankohta ja sisältö. Viestit tullaan esittämään sekä www-sivuilla että sähköpostiuutiskirjeissä. Läpinäkyvyyttä lisäämään olemme avanneet myös projektiblogin, jossa kerromme ajankohtaisista asioista sekä projektiryhmän kuulumisista vapaamuotoisemmin. Nopeaa tilannetietoa varten raportoimme kuukausittaisen edistymisraportin jonka löydät myös projektin sivuilta.

Lue Synkka 3.0 projektiblogia